Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the updraftplus domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/users/stofzkir/public_html/pimot.lukasiewicz.gov.pl/klaster/wp-includes/functions.php on line 6114
Oferta – Klaster

Oferta

  • Kompleksowe badanie pojazdów specjalnych i specjalizowanych dla potrzeb dopuszczenia do ruchu na drogach poblicznych;
  • Kompleksowe badanie drogowych i mostowych barier bezpieczeństwa oraz energochłonnych osłon drogowych dla potrzeb dopuszczenia do użytkowania w ruchu na drogach publicznych;
  • Kompleksowe badania dziecięcych urządzeń przytrzymujących typu foteliki, nosidełka i podstawki podwyższające, przeznaczonych do przewozu dzieci w samochodach;
  • Wymiana informacji i opinii o rozwoju branży motoryzacyjnej na Mazowszu, w Polsce i świecie;
  • Doradztwo merytoryczne w sprawach technicznych i technologicznych;
  • Zgłaszanie pomysłów/projektów do wspólnej realizacji przez członków Klastra;
  • Opracowywanie koncepcji projektów;
  • Współpraca pomiędzy członkami w ramach różnych zespołów projektowych;
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych i współpracy między przedsiębiorcami;
  • Poszukiwanie źródeł  finansowania projektów;
  • Wspólne wnioskowanie do agencji samorządowych, rządowych i międzynarodowych o wparcie finansowe na realizację projektów członków Klastra;
  • Badania certyfikacyjne i homologacyjne nowych wyrobów;
  • Pełny zakres testów zderzeniowych wymaganych dla sprawdzenia systemów bezpieczeństwa biernego w pojazdach wszystkich kategorii;
  • Testy zderzeniowe pojazdu z innym pojazdem, ochronną barierą drogową lub inną przeszkodą, badania układów hamulcowych i kierowniczych pojazdów  zgodnie z wymaganiami wybranych dokumentów normatywnych;
  • Rozpędzenie pojazdów o masie do 3,5 t do prędkości min. 110 km/h z dokładnością i parametrami wymaganymi  przez dokumenty normatywne, długość toru 110 m;
  • Badania stateczności i kierowalności pojazdów;
  • Badania dynamiki jazdy i zużycia paliwa pojazdu;
  • Pomiary masy pojazdów i ich zestawów pojazdów, w tym rozkład masy na poszczególne osie i koła;
  • Testy EMC (emisji i odporności) dotyczących urządzeń elektrycznych i elektronicznych stosowanych w pojazdach, a także kompletnych pojazdów;
  • Testy wytrzymałościowe i trwałościowe konstrukcji mechanicznych o bardzo szerokim zakresie obciążeń, częstości wymuszeń i warunków środowiskowych;
  • Prace dotyczące modernizacji pojazdów samochodowych i przyczep ze szczególnym uwzględnieniem ich adaptacji do zastosowań specjalnych;
  • Obliczenia i analizy wytrzymałościowe konstrukcji z wykorzystaniem metody elementów skończonych (MES);
  • Numeryczne symulacje zachowania się konstrukcji metodą elementów skończonych (MES), z uwzględnieniem nieliniowej analizy dynamicznej, w różnych sytuacjach krytycznych, z możliwością weryfikacji doświadczalnej;
  • Prowadzenie badań i szkoleń w zakresie techniki samochodowej, bezpieczeństwa środków transportu i diagnostyki pojazdów.